Poniższa informacja dotyczy zamówień eZakup, czyli zamówień w których nie był użyty bon towarowy. Jeśli szukasz informacji na temat zwrotu towaru, który otrzymałeś w ramach realizacji bonu zobacz ten artykuł: Odstąpienie od umowy zamówienia eBon lub Wymiana produktu.
W terminie 14 dni od zakupu możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Gdzie odesłać zwracany towar?
Zwrotu należy dokonać kontaktując się bezpośrednio ze sklepem obsługiwał Twoje zamówienie. Prosimy sprawdzić w mailu z potwierdzeniem zamówienia bądź na paragonie / fakturze dane sklepu który sprzedał produkt, który chcesz zwrócić. Dane kontaktowe możesz również sprawdzić tutaj: https://dobresklepyrowerowe.pl/sklepy
Jak zgłosić zwrot towaru?
Zwroty produktów wysyłanych z Magazynu Centralnego prosimy zgłaszać z wykorzystaniem formularza dołączonego do wiadomości z informacją o wysyłce paczki.
Zwroty produktów zamówionych w sklepach stacjonarnych prosimy zgłaszać bezpośrednio do sklepu obsługującego zamówienie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który znajdziesz jako załącznik do tego artykułu.
Prosimy również o poinformowanie sklepu o fakcie dokonania zwrotu drogą email.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł