Zwrot towaru zakupionego przez eZakup dobresklepyrowerowe.pl

Zmodyfikowano dnia czw, 17 Lip o 4:11 PO POŁUDNIU

Poniższa informacja dotyczy zamówień eZakup, czyli zamówień w których nie był użyty bon towarowy.
Jeśli szukasz informacji na temat zwrotu towaru, który otrzymałeś w ramach realizacji bonu zobacz ten artykuł: Odstąpienie od umowy zamówienia eBon lub Wymiana produktu.


W terminie 14 dni od zakupu możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.


Gdzie odesłać zwracany towar?


Zwrotu należy dokonać kontaktując się bezpośrednio ze sklepem obsługiwał Twoje zamówienie. Prosimy sprawdzić w mailu z potwierdzeniem zamówienia bądź na paragonie / fakturze dane sklepu który sprzedał produkt, który chcesz zwrócić. Dane kontaktowe możesz również sprawdzić tutaj: https://dobresklepyrowerowe.pl/sklepy


Jak zgłosić zwrot towaru?


Zwroty produktów wysyłanych z Magazynu Centralnego prosimy zgłaszać z wykorzystaniem formularza dołączonego do wiadomości z informacją o wysyłce paczki.


Zwroty produktów zamówionych w sklepach stacjonarnych prosimy zgłaszać bezpośrednio do sklepu obsługującego zamówienie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który znajdziesz jako załącznik do tego artykułu.



Prosimy również o poinformowanie sklepu o fakcie dokonania zwrotu drogą email.

 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł