Wymiana produkty kupionego przez eZakup

Zmodyfikowano dnia Wed, 11 Jan 2023 o 03:24 PM

Poniższa informacja dotyczy zamówień eZakup, czyli zamówień w których nie był użyty bon towarowy.
Jeśli szukasz informacji na temat zwrotu towaru, który otrzymałeś w ramach realizacji bonu zobacz ten artykuł: Odstąpienie od umowy zamówienia eBon lub Wymiana produktu.


Jeśli chciałbyś wymienić produkt, który zakupiłeś w poprzez dobresklepyrowerowe.pl prosimy o kontakt ze sprzedawcą. Dane kontaktowe do sprzedawcy, który obsługiwał Twoje zamówienie znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia.


Jeśli pamiętasz nazwę sklepu, możesz go również odszukać na mapie sklepów.


Sprzedawca zwrotnie udzieli informacji na temat na temat możliwości wymiany i udzieli dalszych informacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł