Poniższa informacja dotyczy zamówień eZakup, czyli zamówień w których nie był użyty bon towarowy. Jeśli szukasz informacji na temat zwrotu towaru, który otrzymałeś w ramach realizacji bonu zobacz ten artykuł: Odstąpienie od umowy zamówienia eBon lub Wymiana produktu.
Jeśli chciałbyś wymienić produkt, który zakupiłeś w poprzez dobresklepyrowerowe.pl prosimy o kontakt ze sprzedawcą. Dane kontaktowe do sprzedawcy, który obsługiwał Twoje zamówienie znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Jeśli pamiętasz nazwę sklepu, możesz go również odszukać na mapie sklepów.
Sprzedawca zwrotnie udzieli informacji na temat na temat możliwości wymiany i udzieli dalszych informacji.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł