Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się Polityka reklamacji/naprawy
Reklamację należy zgłosić sprzedawcy produktu
Prosimy sprawdzić na dokumencie sprzedaży gdzie należy kierować zgłoszenie reklamacyjne.
Jeśli sprzedawcą był sklep prosimy o kontakt bezpośredni z danym sklepem. Dane kontaktowe podajemy w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia eZakup, części: "Dane sklepu obsługującego Twoje zamówienie".
Jeżeli produkt został zakupiony z Magazynu Centralnego i sprzedawcą jest Velo sp. z o.o. prosimy skorzystać z portalu Zgłoszenia reklamacyjne> ebon.serwis.velo.pl
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł