Reklamacja produktu zakupionego w ramach usługi eZakup

Zmodyfikowano dnia czw, 26 Cze o 1:37 PO POŁUDNIU

Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się Polityka reklamacji/naprawy


Reklamację należy zgłosić sprzedawcy produktu


Prosimy sprawdzić na dokumencie sprzedaży gdzie należy kierować zgłoszenie reklamacyjne.


Jeśli sprzedawcą był sklep prosimy o kontakt bezpośredni z danym sklepem. Dane kontaktowe podajemy w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia eZakup, części: "Dane sklepu obsługującego Twoje zamówienie".

 

Jeżeli produkt został zakupiony z Magazynu Centralnego i sprzedawcą jest Velo sp. z o.o. prosimy skorzystać z portalu Zgłoszenia reklamacyjne> ebon.serwis.velo.pl

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł