Chcę poznać status mojego zamówienia

Zmodyfikowano dnia śr, 13 Wrz, 2023 o 12:24 PO POŁUDNIU


Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia trafiały do Państwa w możliwie najkrótszym czasie. Zazwyczaj zamówienia obsługiwane są na bieżąco i realizujemy wysyłki w ciągu jednego bądź dwóch dni roboczych.


W związku z tym, że obsługujemy różne rodzaje zamówień i realizacja zamówień z eBonem (promocja Kasa wraca i Szalona wyprzedaż) wymaga spełnienia dodatkowych warunków, tj. przedstawienie dowodu zakupu, poniższy artykuł podzieliliśmy wg typu zamówienia.


Wybierz Twój rodzaj zamówienia


Zamówienia z eBonem z promocji Kasa wraca i Szalona wyprzedaż


Po złożeniu zamówienia system wyśle potwierdzenie złożenia zamówienia na podany adres email. W tej wiadomości znajdziesz wszystkie szczegóły związane z zamówieniem. 

W tym potwierdzeniu znajdziesz też informację, czy w przypadku Twojego zamówienia wystąpiła konieczność sprowadzenia produktu z magazynu zewnętrznego ("rotacji"). Jeśli tak to prosimy o zapoznanie się z informacją na dole strony.


Status Twojego zamówienia możesz sprawdzić też po zalogowaniu się na swoje konto w Panelu klienta na ssl.velo.pl


Zamówienia z bonem towarowym otrzymanym jako nagroda w zawodach

Po złożeniu zamówienia system wyśle potwierdzenie złożenia zamówienia na podany adres email. W tej wiadomości znajdziesz wszystkie szczegóły związane z zamówieniem.

W tym potwierdzeniu znajdziesz też informację, czy w przypadku Twojego zamówienia wystąpiła konieczność sprowadzenia produktu z magazynu zewnętrznego ("rotacji"). Jeśli tak to prosimy o zapoznanie się z informacją na dole strony.


Zamówienia z bonem podarunkowy i MyBenefit


Po złożeniu zamówienia system wyśle potwierdzenie złożenia zamówienia na podany adres email. W tej wiadomości znajdziesz wszystkie szczegóły związane z zamówieniem.

W tym potwierdzeniu znajdziesz też informację, czy w przypadku Twojego zamówienia wystąpiła konieczność sprowadzenia produktu z magazynu zewnętrznego ("rotacji"). Jeśli tak to prosimy o zapoznanie się z informacją na dole strony.



Niezależnie od typu twojego zamówienia prosimy o zapoznanie się z informacją o "rotacji":



Uwaga! Dotyczy zamówień gdzie konieczne jest sprowadzenie towaru z magazynu zewnętrznego
W przypadku gdy zamówiłeś produkt, który musimy sprowadzić z jednego z magazynów zewnętrznych proces realizacji zamówienia może się wydłużyć o 7 dni roboczych.

Pamiętaj, że jeśli Twoje zamówienie wymaga dopłaty, to system wyśle wiadomość do dokończenia płatności dopiero, gdy towar zostanie sprowadzony fizycznie na magazyn centralny. Może to być kilka dni po składaniu zamówienia na stronie internetowej. W tym czasie status zamówienia nie będzie aktualizowany. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą w sprawie zamówienia.


Jeśli masz inne pytania lub uwagi skontaktuj się z nami.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł