Zamówienie, które spełnia wszystkie warunki realizacji obsługujemy na bieżąco, zazwyczaj w ciągu 24h. Po złożeniu każdego zamówienia, system automatycznie wysyła potwierdzenie jego złożenia. W tej wiadomości możesz znaleźć informacje czy Twoje zamówienie potrzebuje jeszcze jakiś działań z Twoje strony.
Obserwujemy, że wydłużony czas realizacji zamówienia najczęściej wynika z poniższych powodów:
Brak paragonu
Zamówienie mogło nie zostać przekazane do realizacji ponieważ podczas rejestracji nie zostało załączone zdjęcie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) produktu do którego wydany został bon towarowy. Przypomnienie o tym były wysyłane drogą mailową, proszę o sprawdzenie również folderu SPAM.
Doślij zdjęcie paragonu lub faktury za zakupiony produkt. Możesz je przesłać na potwierdzenie@velo.com.pl
Rotacja
Twoje zamówienie zawiera produkty, które będziemy sprowadzać do Magazynu centralnego z Magazynu ekspozycyjnego. Dlatego realizacja tego zamówienia może być wydłużona o około 7 dni roboczych. Status Twojego zamówienia możesz sprawdzić w Panelu Klienta (ssl.velo.pl).
W wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia znajdziesz informacje czy w przypadku Twojego zamówienia występuje konieczność sprowadzanie towarów z magazynów zewnętrznych.
Problem z dostawą
Z jakiegoś powodu podany w adres dostawy jest błędny, bądź też kurier podjął próbę dostarczenia w nieodpowiednich godzinach?
W wiadomości od kuriera z informacją o nadaniu do Ciebie przesyłki znajdziesz informację jak zarządzać przesyłką, która już znajduje się drodze do Ciebie.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł