W naszym serwisie istnieje możliwość złożenia zamówienia on-line
Usługa, która pozwala na składanie zamówień to "eZakup - dodaj do koszyka". Po dodaniu do koszyka interesujących Cię produktów, rozpoczniesz proces składania zapytania, które zrealizuje wybrany przez Ciebie sklep należący do sieci Dobre Sklepy Rowerowe, ale po kolei:
1 Dostępność towarów
Na stronie prezentujemy informacje o dostępności towarów we wszystkich ponad 100 placówkach należących do naszej sieci handlowej oraz w magazynie centralnym. Ponadto publikujemy jedynie te produkty, które są dostępne lub w niektórych przypadkach okresowo ich zapas się wyczerpał, ale w przyszłości będą one ponownie dostępne.
Ostatnie sztuki produktów wyprzedażowych, które oferowane są w szczególnie atrakcyjnych cenach, mogą znajdować się już wyłącznie w poszczególnych sklepach. W takich przypadkach zapytanie zrealizuje sklep, który aktualnie posiada taki towar, ale o tym więcej w następnym punkcie.
2 Wybór sklepu
Korzystając z usługi eZakup kupujesz w lokalnym sklepie rowerowym. Możesz wybrać dogodny dla Ciebie sklep, a najbliższą placówkę sami Ci podpowiemy. Dodatkowo na liście wyboru sklepu oznaczyliśmy sklepy, które w momencie składania zapytania posiadają dany towar na swoim stanie, tak abyś mógł jak najwygodniej i najszybciej zrealizować zapytanie.
3 Zapłata
W ostatnim kroku składania zapytania pokażemy Ci podsumowanie koszyka. Po jego potwierdzeniu otrzymasz jeszcze raz emaila z podsumowaniem. Wtedy też może skontaktować się z Tobą sprzedawca z wybranego sklepu, aby potwierdzić szczegóły transakcji o ile będzie to potrzebne.
4 Dostawa
Wysyłka zakupionych produktów odbywać się będzie wprost ze sklepu który obsługuje Twoje zamówienie. W przypadku zakupu roweru w ramach usługi eZakup, gdy dostawa będzie realizowana na Twój adres będziesz zobowiązany do samodzielnego ustawienia kierownicy oraz przykręcenia pedałów. Jeżeli zakupiłeś rower z opcją dostawy kurierem zostanie on dostarczony w dużym kartonie o wymiarach 180 cm, szerokość 26 cm, a wysokość 117 cm.
Gdy zamówienie będzie realizowane poprzez odbiór osobisty, ustal szczegóły odbioru ze sprzedawcą po złożeniu zamówienia.
5 Gwarancja
Klientowi przysługuje prawo reklamowania zakupionego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji, jeżeli gwarancja została udzielona. W przypadku udzielenia gwarancji na towary Sklep DSR załączy do produktu kartę gwarancyjną.
Zarówno przy odbiorze osobistym i wysyłce kurierem do roweru dołączona będzie uzupełniona karta gwarancyjna oraz dowód zakupu.
Pamiętaj o wykonaniu przeglądu zerowego zakupionego roweru! Przegląd należy wykonać między 6 a 8 tygodniem od daty zakupu u sprzedawcy lub w innym punkcie sprzedaży zgodnie z warunkami gwarancji. O konieczności wykonania przeglądu zerowego zostaniesz poinformowany smsem, jeżeli wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie.
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy skontaktować się ze sklepem, który obsługiwał sprzedaż.
6 Regulamin usługi
Jeżeli interesują Cię szczegóły nie opisane powyżej zapoznaj się z regulaminem usługi eZakup.
Przejdź do zakupów>>>
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł