Ostateczne koszty dostawy przedstawione zostaną przed złożeniem zamówienia.
Na stronie z podsumowaniem zamówienia przedstawimy również informację z jakiego magazynu będzie wysłany zamówiony produkt. W przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z różnych magazynów, każda przesyłka zostanie doliczona do łącznej sumy kosztów dostawy. System będzie dobierał magazyny obsługujące zamówienie w taki sposób aby zoptymalizować koszt dostawy.
Koszt dostawy z jednego magazynu w przypadku roweru to 68,00 zł, natomiast w przypadku pozostałych produktów to 22,00 zł.
Zamówienie wysyłane z Magazynu Centralnego obsługiwane są przez Velo sp. o.o. i zrealizowane zostaną za pośrednictwem spedycji DHL, gdy zamówienie dotyczy roweru lub spedycją DPD gdy zamówienie dotyczy produktów innych niż rower.
Zamówienia z pozostałych magazynów obsługiwane są przez Partnerów należących do sieci Dobre Sklepy Rowerowe i będą obsłużone przez firmę kurierską współpracującą z danym sklepem.
Termin dostawy i wysyłki
Do każdego zamówienia realizowanego z Magazynu Centralnego zostanie wygenerowana wiadomość w momencie odbioru przesyłki przez kuriera. W tej wiadomości podany będzie link umożliwiający śledzenie przesyłki.
Velo dokłada wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Klienta, w możliwie najkrótszym i przewidzianym czasie. Wysyłki przekazywane są kurierowi w ciągu 2 dni roboczych, ale najczęściej tego samego lub następnego dnia.
Czas ten może ulec wydłużeniu jeśli zamówione produkty należy sprowadzić z magazynów zewnętrznych lub zamówiony rower wymaga specjalistycznego przygotowania pakowania. W wyjątkowych przypadkach czas wysłania może wydłużyć się do 7 dni roboczych.
Sposób dostawy rowerów i gwarancja w przypadku dostawy do domu
Rower, ze względu na uwarunkowania logistyczne zostanie złożony maksymalnie w ok. 90%.
Eksploatację roweru można rozpocząć po prawidłowym zamontowaniu pedałów, kierownicy, w niektórych przypadkach również montażu przedniego koła oraz wszystkich elementów podatnych na uszkodzenia w trakcie transportu (na przykład: przerzutki, skrzywiony hak, koła, kabli itp.).
Sugerujemy dokonanie wyżej wymienionych czynności w jednym ze sklepów współpracujących z Velo. Aktualną listę sklepów podajemy na naszej stronie internetowej, w zakładce sklepy. Kliknij tu aby znaleźć najbliższą placówkę. Wykonanie takiego montażu i jego warunki wymagają indywidualnych ustaleń, w tym w zakresie odpłatności.
Dwuletnia gwarancja na rower powstaje z chwilą dokonania rejestracji sprzedaży na stronie Panelu klienta przez Partnera z zastrzeżeniem, iż spełnione zostaną łącznie następujące wymagania:
• montaż pedałów i kierownicy i/lub przedniego koła będzie przeprowadzony nie później niż 4 tygodnie od dnia otrzymania roweru,
• montaż wykonany zostanie przed rozpoczęciem eksploatacji roweru.
Szczegółowe warunki gwarancji opisane są w Warunkach gwarancji | Rowery w części Rower zakupiony w drodze umowy zawartej na odległość, w przypadku, gdy odbiór nie następuje w sklepie stacjonarnym.
Uszkodzenia w dostawie
Jeśli przy odbiorze stwierdzono deformacje, ubytki w opakowaniu, różnorodność użytych taśm klejących w tym spedytora oraz inne okoliczności, wskazujące na to, że w czasie przewozu nastąpił ubytek produktów (niekompletność produktów) lub produkt został uszkodzony, należy wpisać w liście przewozowym wszelkie zastrzeżenia dotyczące stanu przesyłki. Należy również sporządzić protokół szkody oraz ewentualnie dokonać wszelkich innych czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności firmy kurierskiej (np. fotografie).
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł