Wymiana produktu

Zmodyfikowano dnia pon, 14 Lis, 2022 o 2:41 PO POŁUDNIU

Aby wymienić jakiś towar/towary na mniejsze/większe lub inny model należy:

 

1.         Zgodnie z regulaminem odesłać do Nas dany towar na własny koszt wraz z oryginałem paragonu (dla siebie należy zostawić kopie/ksero/zdjęcie). Odsyłany towar musi być zabezpieczony, kompletny oraz w stanie praktycznie nienaruszonym (w przypadku butów musi być stan idealny). Gdy zostanie stwierdzone że towar jest uszkodzony, porysowany lub zabrudzony  zostanie on odesłany z powrotem bez możliwości wymiany na koszt klienta.

2.         Dołączyć kartkę z informacją :

•          Proszę o wymamiane na………..(wpisać kod produktu), ………… ( nazwa towaru/model/rozmiar/kolor)

•          Proszę o odesłanie towaru na adres: …… (podać adres wysyłki)

3.         Dopłacić 22 zł tytułem kosztów transportu 

4.         Gdyby wybrała Pan/Pani towar droższy niż te pierwotnie należy także dopłacić różnice w cenie między towarami .

5.         W przypadku gdy do zrealizowanego zamówienia była dokonana dopłata a wybrany towar jest tańszy, wówczas koszty transportu są   pobierane z tej dopłaty.  W innym przypadku, wykorzystany eBon nie pokrywa kosztów transportu przy wymianie.

 

Dane do przelewu

Kwota do zapłaty: 22,00 zł

Numer konta: 28 1600 1172 0002 3304 9207 0001

Tytuł przelewu: " Imię i Nazwisko -  koszty transportu"

Velo sp. z o.o., ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł